KATE BUSH - WUTHERING HEIGHTS



Out on the winding, windy moors / Fuera en el exterior, llanuras ventosas
We'd roll and fall in green. / Rodamos por verdes jardines
You had a temper like my jealousy / Tu carácter es como mi celo
Too hot, too greedy. / Muy caliente, demasiado orgulloso
How could you leave me, 7 Cómopudiste abandonarme
When I needed to possess you? / Cuando necesitaba poseerte?
I hated you. but I loved you, too. / Te odié, pero te amé, también

Bad dreams in the night / Pesadillas por la noche
You told me I was going to lose the fight, / Me decías que iba a perder el vuelo
Leave behind my wuthering, wuthering / Que abandonara mi cumbre, mi cumbre
Wuthering Heights./ Mis cumbres borrascosas

Heathcliff, it's me, I’m Cathy, I've come home and I´m so cold, / Heathcliff, soy yo, Cathy, He vuelto a casa y tengo frío
let me in your window/ déjame entar por la ventana

Heathcliff, it's me, I’m Cathy, I've come home and I´m so cold, / Heathcliff, soy yo, Cathy, He vuelto a casa y tengo frío
let me in your window. / Déjame entrar por la ventana

Ooh, it gets dark! It gets lonely, / Oh, oscurece! Solitario
On the other side from you. / Al otro lado sin ti
I pine a lot. I find the lot / Suspiro por ti. Me he dado cuenta de que la suerte
Falls through without you. / Pasa por estar juntoa ti
I'm coming back, love, / Vuelvo, amor,
Cruel Heathcliff, my one dream, / Heatcliff, eres cruel, mi único sueño
My only master. / Mi único maestro

Too long I roamed in the night. / H eestado durante tanto tiempo deambulando por las noches
I'm coming back to his side, to put it right. / Estoy volviendo a su lado, para arreglarlo
I'm coming home to wuthering, wuthering, / Vuelvo a casa, ala cumbre, a la cumbre
Wuthering Heights, / Las cumbres borrascosas

Heathcliff, it's me, I’m Cathy, I've come home and I'm so cold,
let me in your window.

Heathcliff, it's me, I’m Cathy, I've come home and I'm so cold,
let me in your window.

Ooh! Let me have it.
Let me grab your soul away. / Deja que agarre tu alma
Ooh! Let me have it.
Let me grab your soul away.
You know it's me--Cathy! / Sabes que soy yo, Cathy!

Heathcliff, it's me, I’m Cathy, I've come home and I´m so cold,
let me in your window
Heathcliff, it's me, I’m Cathy, I've come home and I´m so cold,
let me in your window.

Heathcliff, it's me, I’m Cathy, I've come home and I'm so cold.

0 comentarios:

Publicar un comentario

Repite conmigo

JOY IN REPETITION INSPIRATING ALBUMS

Repetidores complacidos

JOY IN REPETITION © 2008. Blog design by Randomness