RIHANNA - REHAB



Baby baby
When we first met I never felt something so strong / Cuando nos conocimos nunca había sentido algo tan fuerte
You were like my lover and my best friend / Fuiste a la vez mi amante y mi mejor amigo
All wrapped in one with a ribbon on it / Viniste envuelto y con lazo
And all of a sudden you went and left/ En un abrir y cerrar de ojos apareciste y desapareciste
I didn't know how to follow / No supe cómo seguirte
It's like a shock that spun me around / Fue como un golpe que me confunde
And now my heart's dead / Y ahora sé que mi corazón ha muerto
I feel so empty and hollow / Y me siento tan vacía y tan hueca

And I'll never give myself to another the way I gave it to you / Jamás me había entregado tanto a alguien como me he entregado a ti
You don't even recognize the ways you hurt me, do you? / Ni siquiera te has dado cuenta de las formas en las que me ha ido hiriendo, no?
It's gonna take a miracle to bring me back / Va a costarme un milagro recuperarme
And you're the one to blame / y eres tú el único que se atreve a quejarse
And now I feel like....oh! / Me siento como... Ah!

You're the reason why I'm thinking / Si fueras la única razón de mi pensamiento
I don't wanna smoke on these cigarettes no more / No quiero fumar siquiera esos cigarrillos
I guess that's what I get for wishful thinking / Creo que esto es lo que me pasa por ser una ilusa
Should've never let you enter my door / Nunca debí dejarte cruzar mi puerta

Next time you wanna go on and leave / La próxima vez querrás continuar y te irás
I should just let you go on and do it / Y debería dejarte seguir y hacerlo
'Cause now I'm using like I bleed / Porque no hago otra cosas que sangrar

It's like I checked into rehab / Es como si necesitara una rehabilitación
And baby, you're my disease/ Porque eres lo que me enferma
It's like I checked into rehab / Es como si necesitara una rehabilitación
And baby, you're my disease / Porque, nene, eres mi enfermedad
I gotta check into rehab / Tendré que rehabilitarme
'Cause baby you're my disease / Porque eres tú mi enfermedad
I gotta check into rehab / Tendré que rehabiliatarme
'Cause baby you're my disease / Porque, nene, eres mi enfermedad

Damn, ain't it crazy the way that you love me /Maldoita sea, no es una locura la forma que tienes de amarme
You'd do anything for the one you love / Haces lo que sea por la persona a la que amas
'Cause anytime that you needed me I'd be there / Porque siempre que me necesitaste estuve a tu lado
It's like you were my favorite drug / Fuiste como mi droga favorita
The only problem is that you was using me / El único problema era que tú me usabas a mí
In a different way than I was using you / De diferente forma a como te usaba yo
But now that I know it's not meant to be / Pero ahora que sé que no estamos hechos el uno para el otro
I gotta go, I gotta wean myself off of you / Me marcharé, quitándote de encima esta costumbre de ti

And I'll never give myself to another the way I gave it to you
You don't even recognize the ways you hurt me, do you?

It's gonna take a miracle to bring me back
And you're the one to blame
'Cause now I feel like....oh!

You're the reason why I'm thinking

I don't wanna smoke on these cigarettes no more
I guess that's what I get for wishful thinking
Should've never let you enter my door

Next time you wanna go on and leave
I should just let you go on and do it
'Cause now I'm using like I bleed

It's like I checked into rehab
And baby, you're my disease
It's like I checked into rehab
And baby, you're my disease
I gotta check into rehab
'Cause baby you're my disease
I gotta check into rehab
'Cause baby you're my disease

Now ladies gimme that...
Oh, oh, oh, oh, ohohoh, oh, oh, ohh
Now gimme that...
Oh, oh, oh, oh, ohohoh, oh, oh, ohh
My ladies gimme that...
Oh, oh, oh, oh, ohohoh, oh, oh, ohh
Now gimme that...
Oh, oh, oh, oh, ohohoh, oh, oh, oh

Oh! You're the reason why I'm thinking
I don't wanna smoke on these cigarettes no more
I guess that's what I get for wishful thinking
Should've never let you enter my door

Next time you wanna go on and leave
I should just let you go on and do it
'Cause now I'm using like I bleed

It's like I checked into rehab
And baby, you're my disease
It's like I checked into rehab
And baby, you're my disease
I gotta check into rehab
'Cause baby you're my disease
I gotta check into rehab
'Cause baby you're my disease

0 comentarios:

Publicar un comentario

Repite conmigo

JOY IN REPETITION INSPIRATING ALBUMS

Repetidores complacidos

JOY IN REPETITION © 2008. Blog design by Randomness