THE STROKES - YOU ONLY LIVE ONCE

you only live once / the strokes



Oooooh
Some people think they're always right / Algunos creen que siempre están en lo cierto
Others are quiet and uptight / Otros guardan silencio, tensos
Others they seem so very nice nice nice nice nice oh oh / Otros aparentan ser tan majos, majos, majos, majos, majos oh, oh
Inside they might feel sad and wrong / Pero por dentro tienen que estar tan tristes y equivocados

Oh no / Oh! No
29 different attributes / 29 atributos diferentes
And only 7 that you like, uh oh / Y sólo 7 que te gustan, uh oh
20 ways to see the world, oh oh / 20 formas de ver elmundo, oh oh
Or 20 ways to start a fight / o 20 maneras de comnzar una guerra

Oh don't dont don't / Oh No, No, No
Get up / Despierta!
I can't see the sunshine / No puedo ver la luz del sol
I'll be waiting for you baby / Te esperaré nena
'Cause I'm through / Porque paso de todo
Sit me down / Cálmame
Shut me up / Haz que me calle
I'll calm down / Me calmaré
And I'll get along with you / Y te acompañaré

Ooooooo-ooooo-ooooooh
A man don't notice what they got / Un nombre no se da cuenta de lo que tiene
Women think of that a lot / Las mujeres piensan sobre esto mucho más
1000 ways to please your man oh oh / 1000 formas de satisfacer a tu hombre oh oh
Not even one requires a plan / Ninguna necesita de un plan
Countless odd religions too
It doesn't matter which you choose / No importa cuál escojas
One stubborn way to turn your back / Una estúpida forma para darte la espalda
This I've tried, and now refuse / Lo he intentado y ahora lo rehúso

Oh don't don't don't / Oh No, No, No
Get up / Despierta
I can't see the sunshine / No veo la luz del sol
I'll be waiting for you, baby / Te esperaré, nena
'Cause I'm through / Porque paso de todo
Sit me down / Cálmame
Shut me up / Cállame
I'll calm down / Y me calmaré
And I'll get along with you / Acompañándote

Alright.. / De acuerdo...
Shut me up / Cállame
Shut me up up up up up / Cállame
And I'll get along with you... / Y te acompañaré..

0 comentarios:

Publicar un comentario

Repite conmigo

JOY IN REPETITION INSPIRATING ALBUMS

Repetidores complacidos

JOY IN REPETITION © 2008. Blog design by Randomness