MARTIKA - LOVE THY WILL BE DONE



Love, thy will be done /Mi amor, que sea Su voluntad
I can no longer hide / No puedo seguir escondiéndome
I can no longer run / No puedo continuar huyendo
No longer can I resist the guiding light / No puedo seguir resistiendo esa luz
It gives me the power to keep up the fight / Que me daba la fuerza para seguir luchando
Love...thy will be done / Mi amor, que sea Su voluntad
Since I have found you my life has just begun / Desde que te encontré fue como si mi vida hubiera comenzado
And I see all of your creations as one / y como si contemplase todas Tus creaciones
Perfect complex / En su perfecta complejidad
No one less beautiful or more special than the next / Ninguna más bella o especial que las demás
We are all blessed and so wise to accept / Hemos sido todos bendecidos y nos damos cuenta de ello para aceptarlo...
Thy will love be done / Que sea, amor, Su voluntad..

Love, thy will be mine / Amor, Su voluntad será la mía
And make me strive for the glorious and divine / la que me hará esforzarme por lo glorioso y lo divino
I could not be more, more satisfied (satisfied…) / No podría estar más, más satisfecha
Even when there's no peace outside my window / Incluso cuando veo que no hay calma fuera de mi ventana
There's peace inside / Encuentro paz interior
And that's why I no longer run (I don’t know…) / Es por lo que no puedo seguir huyendo ( No lo sé...)
Love thy will be done / Amor, Que sea Su voluntad

Love, thy will be done
I can no longer hide
I can no longer run (no….)
Love, thy will be done
Thy will love be done

No longer can I resist (no..) the guiding light (guiding light)
The light that gives me the power to keep up the fight
I couldn’t be more satisfied (no…)
Even when there's no peace outside my window
There's peace inside
And that's why I can not longer run
Love thy will be done (thy will be done, done, done…)

Love, thy will be done
I can no longer hide
I can no longer run
Love, thy will be done
Thy will love be done

Love, thy will be done
I can no longer hide
I can no longer run (no, no, no)
Love, thy will be done
Thy will love be done…
Thy will love be done…
Thy will love be done

0 comentarios:

Publicar un comentario

Repite conmigo

JOY IN REPETITION INSPIRATING ALBUMS

Repetidores complacidos

JOY IN REPETITION © 2008. Blog design by Randomness