SADE - BY YOUR SIDE



You think i'd leave your side baby / Crees que te abandonaré
You know me better than that / Crees conocerme
You think i'd leave you down when you're down on your knees / Crees que te dejaré en el suelo cuando caigas de rodillas
I wouldn't do that /No haría eso
I'll tell you you're right when you want / Te diré que aciertas siempre que quieras
And if only you could see into me / Y si sólo pudieras ver dentro de mí
Ha ah ah ah ah ah

Oh when you're cold / Cuando estés frío
I'll be there / Estaré contigo
Hold you tight to me / Abrázate fuerte a mi

When you're on the outside baby and you can`t get in / Cuando estés fuera y no puedas entrar
I will show you you're so much better than you know / Te mostraré que eres mejor de lo que piensas
When you're lost and you're alone and you can't get back again / Cuando estés perdido, cuando estés solo y no sepas cómo volver
I will find you darling and i will bring you home / Te encontraré, carió y te traeré de nuevo a casa

And if you want to cry / Y si quisieras llorar
I am here to dry your eyes / Estaré aquí para secar tus ojos
And in no time / Y pronto
You'll be fine / Estarás bien

You think i'd leave your side baby
You know me better than that
You think I'd leave you down when you're down on your knees
I wouldn't do that
I'll tell you you're right when you want
And if only you could see into me
Ha ah ah ah ah ah

Oh when you're cold
I'll be there
Hold you tight to me
When you're low
I'll be there
By your side baby

Oh when you're cold
I'll be there
Hold you tight to me
Oh when you're low
I'll be there
By your side baby

1 comentarios:

amigoplantas | 12/17/2008 07:57:00 p. m.

Un vídeo dulce, sin duda

Publicar un comentario

Repite conmigo

JOY IN REPETITION INSPIRATING ALBUMS

Repetidores complacidos

JOY IN REPETITION © 2008. Blog design by Randomness